fly - vietra

今日喜欢的文艺“系列片”



词:

Fly me to the sky above the clouds, 


带我飞向云层之上的天空,


where all the stars, 


在那里漫天的星星,


are circling around with you, 


都环游着你闪烁,


Take me to the ground, 


带我坠入苍穹之下的地面,


and get me a pair of red roses, 


再从花园里撷下一束红色玫瑰送我,


in a garden with full of blooming flowers, 


在那个花园里开满了花朵,


The air is in a joy, 


当看见你这个可爱的男孩时,


when I see you a lovely boy, 


空气里都充满着幸福的气味,


but all I would feel is the blue, 


但是我感受的只是伤感,


All I could think of is you, 


我的脑海中想的全是你,


that night where the stories from head to head, 


那夜我们依偎着窃窃私语,


I've missed you, 


现在我失去了你。

评论

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER