ineedyou. - vietra

放歌单很久的

不知道推了没


词:

I just need you to stay, 


我只是需要你留下来,


Here with me in the cold night, 


陪我度过这寒风刺骨的夜晚,


To heal me in a time when I down, 


在我一蹶不振时拉我一把,


Even just your voice, 


哪怕只是你的一声问候,


If it’s you,then all okay,


只要有你,那么一切都不会坏到哪去,


I just need your presence, 


我只是要你待在我身旁,


I just need you to hug me, 


只是需要你抱抱我,


With your deep voice around my ears, 


用你深沉的声音萦绕着我的双耳,


To hold my hands with a sound of your words, 


紧紧的握着我的手告诉我坚持住,


To calm me down when an anger starts to built, 


当我胸有怒火时让我冷静下来,


I need your presence, 


我需要你在我身旁,


A smile of you appears in my head, 


每当夜晚降临,


When the evening comes, 


你的微笑就会浮现在我脑海,


A melody of sad and flowers join them to tied, 


悲伤和快乐紧紧缠绕 汇成一段旋律,


I need you,like I need my blue, 


我需要你,就像我会无法抛弃沮丧一般,


And when it strikes at 12,I cry to you, 


当午夜钟声响起,我会因你哭泣,


I just need you to hum, 


我只是需要你,


For me while I’m asleep,


在我睡着时为我哼唱,


To say some things I had feel, 


唱些能感触我的歌,


Then all your voice be a medicine to me, 


那么你的声音就是我的解药,


I won’t feel dizzy,if you’re here with me,


如果你在这的话我就不会感到昏天暗地。

评论

热度(2)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER