Bloom - Dabin

Where we are, we stay this way, 

我们在哪里,我们就这样呆着,

Wrapped up in a summer daze, 

沉浸在夏日的迷惘中,

Try to find that piece of time, 

试着找出那段时间,

That lets me freeze you in my mind, 

那让我把你牢牢记在心里,

I don't want us to change, don't want us to chip away, 

我不希望我们改变,不希望我们一刀两断,

Oh, I am trying to save our bodies against the waves, 

哦,我在试着拯救我们的身体,让它不受海浪的侵袭,

Could we stay in bloo-ooo-oom?

我们能呆在这间花房里吗?

Everything is new, ooh, ooh, 

一切都是新的,ooh,ooh,

I don't want to leave this room, just let me stay, 

我不想离开这个房间,就让我留下来吧,

Let me stay with you, 

让我和你待在一起,

Could we stay in bloo-ooo-oom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Holding tight to what we had, 

紧紧抓住我们所拥有的,

If it's lost, will it come back?

如果它丢失了,还能找回来吗,

Tell me if this windin' road, 

告诉我这条路是否蜿蜒,

Is made of dirt or made of gold, 

是泥土做的还是金子做的,

I don't want us to change, don't want us to chip away, 

我不希望我们改变,不希望我们一刀两断,

Oh, I am trying to save our bodies against the waves, 

哦,我在试着拯救我们的身体,让它不受海浪的侵袭,

Could we stay in bloo-ooo-oom?

我们能呆在这间花房里吗?

Everything was new, ooh, ooh, 

一切都是新的,ooh,ooh,

I don't want to leave this room, just let me stay, 

我不想离开这个房间,就让我留下来吧,

Let me stay with you, 

Could we stay in bloo-ooo-oom?

我们能呆在这间花房里吗?

I don't want to leave this room, just let me stay, 

我不想离开这个房间,就让我留下来吧,

Let me stay with you, 

让我和你待在一起,

Could we stay in bloo-ooo-oom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in?

我们能呆在这吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

Could we stay in bloom?

我们能呆在这间花房里吗?

评论

热度(2)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER