Sweet Company - Shimona

I'm happy to be me

很高兴我成为了自己

Wouldn't want to differently

我不想成为其他人

I buy many flowers occasionally

我会偶尔给自己买来鲜花

I used to be confused

我曾经常常烦恼

about who I could be

自己将会成为怎样的人

And now I take it easy on myself is lonely

现在的我孤独 但也快乐

I find that I'm ok to hang out with

我习惯和自己玩耍

I gotta like my own sweet company

我喜欢自己的陪伴

I know I'll never perfect

我知道自己不会完美

but God made me so I'm happy just to be me

但是上帝赋予我生命 所以我很高兴我成为了自己

I'm happy to be me

很高兴我成为了自己

Wouldn't want to differently

我不想成为其他人

I sing many loud song occasionally

我偶尔唱情歌给自己听

I used to wish that I

过去我也希望

could be that somebody

成为那类

Someone with perfect talent always looks so skinny

天资聪慧 光鲜亮丽的人

But I find myself in my own skin

但我发现我就是我

I gotta like my new salasase

我开始喜欢我所拥有的

I know I'll never perfect

我知道自己不会完美

but God made me

但是上帝赋予我生命

so I'm happy just to be me

很高兴我成为了自己

Ba lu ba lu ba lu ba lu ba lu ba la

(humming)

Ba lu ba lu ba lu ba lu ba la ba lu

(humming)

I find that I'm ok to hang out with

我习惯和自己一同外出

I gotta like my own sweet company

我喜欢自己的陪伴

I know I'll never perfect

我知道自己不会完美

but God made me

但是上帝赋予我生命

so I'm happy just to be me

所以很高兴我成为了自己

I'm happy just to be me

很高兴我成为了自己

I'm happy just - to - be - me

很高兴我成为了自己


评论

热度(3)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER