Answer - Lizz Robinett

Many years have passed right before me

多年已经过去

As I stare at the ever changing scenery

我仍旧凝望着一直变换的风景

But time is cruel that way, or so that’s what they say

但时间摧毁了一切,正如他们所说

Used to think that we would last forever

过去常想我们会永不分离

Promised that we’d always be together

许诺我们将一直在一起

But then it fades away, it all fades at the end of the day

但一切都逝去了,在那天结束后

As time keeps on spinning I wonder and I ponder

时间不断喷涌,而我一直在想

“Do you think of me like I do you?” "

你会像我想你一样,想起我吗"

The sadness that I felt and the pain that we both dealt

我们共同拥有的悲痛

I hope it all just goes away forever

我希望它已经成为过去

But isn’t it strange how these feelings tear me right apart ?

但好奇怪啊,我该怎么让它和我分离?

wherever and whenever, you’re always in my heart

无论何时何地,你总在我心中

Your voice still remains, like the way you used to say my name

我仿佛还能听到你的声音还在唤着我的名字

No matter what we go through we’ll end up just the same

不管我们经历了什么,我们都将变得一样

The pain that I feel will not heal, it keeps on piercing through

我所感受到的伤痛永不会痊愈,它就这样刺穿我的心脏

I’ll cherish all the love and the time I spent with you

我会珍惜我们在一起的时间,会珍惜我们的爱情

They’re linked like a chain, all my feelings they will never change

它们向锁链一样连接,让我的感情永远不会改变

Now until forever, this love can’t be explained

哪怕到生命的尽头,这种爱也无法被解释

There’s nothing I’d want to forget, no reason to hate or regret

我没有想忘记什么,也没有理由去厌恶,去后悔

It’s just that I had wished for a perfect world, but no, it wasn’t so

只是,我曾经期盼着一个完美的世界罢了,但它不是这样的

You’re no longer the one I always dream of

你不再是我一直魂牵梦萦的人了

Think it’s time that I should find a new love

这次我会找到新的爱人

A love that goes as planned, not one that will just end

按照计划出现的不会有结局的爱人

Like the sun that comes after a rainstorm

就像阳光在风雨过后灿烂

All the feelings in my heart are reborn

所有的感情在我心中重获新生

My broken heart has healed, but tell me if this is all real

我破损的心得到治愈,但请告诉我,这不是假的

As seasons keep on changing, our feelings rearrange

季节变换,光阴荏苒,我们的感情被重新安排

But I will think of you, just think of me too

但我会想你的,就像你想我一样

The moments that we shared and the times when we both cared

这段我们都在意的时刻,由我们共享

They’ll always be a memory within me

这会是我永久的回忆

I always believed, when I’d leave you’d still be in my heart

我一直相信,当我离开你的时候,你仍会在我心中

Even if we’re together or if we’re far apart

甚至无论我们是在一起还是分离

I know that in time, I will find a way to ease the pain

我知道,随着时间,我会有办法,去化解那些伤痛

I hope that I’ll be able to laugh with you again

我希望我还能够和你在一起欢笑

But isn’t it sad how we’ve moved on from all that we had ?

但好伤心啊,我们怎么能从我们所有的一切中离开?

Sometimes I still miss it, all of the good and bad

有时我仍旧怀念那一切,无论好坏

No need to pretend, we both know how we felt in the end

无需假装,我们都知道我们最终所怀有的感情

Now until forever, we’ll always just be friends

知道永远,我们将是永远的朋友

~


评论

热度(9)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER