Summer's Song - Chase Coy

听一首安静的歌让自己的心宁静一下




词:

This summer is coming to a close

夏日临近了

And I'm starting to figure out

我数着你要回来的日子

That I cannot live without you

我的生活里真的不能没有你

Ooh' I hope you're thinking of me

哦我希望你也在想我

'Cause all the stars above me sing your name

我头上的星星像一个乐团唱着你的名

I'll never be the same again.

我不再像从前那样了

So please don't forget to call me

请不要忘了打给我

Just to let me know

只是让我放心

You're doing okay' miles away from me

我不在你身边你也过得很好

This summer was the best I've ever had

夏日时光是我最美好的时光

I never want to see it end

我想让它循环四季

So let's pretend that

假使

We're never going back home again

我们再也回不到从前

Just say those three words

我只想说出那三个字

I know you're thinking

我知道你也在想我

I'm sick of wasting time on these formalities

我厌倦世间的繁文缛节

Please never leave my side

请不要离开我

So please don't forget to call me

请不要忘了打给我

Just to let me know

只是让我放心

You're doing okay' miles away from me

我不在你身边你也过得很好

So please don't forget to call me

请不要忘了打给我

Just to let me know

只是让我放心

You're doing okay' miles away from me

我不在你身边你也过得很好

So please tell me darling

所以请你告诉我亲爱的

Why you're so far away

为什么你去那么远的地方

When I need you beside me tonight

我今夜真的很想让你在我身边

So please tell me darling

所以请你告诉我亲爱的

Why you're so far away

为什么你去那么远的地方

When I need you beside me tonight

我今夜真的很想让你在我身边

So please don't forget to call me

请不要忘了打给我

Just to let me know

只是让我放心

You're doing okay' miles away from me

我不在你身边你也过得很好

Miles away from me


评论

热度(4)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER