Born To Lose - no sleep、Gia Koka

Oh I dreamed we would make it by now

我曾梦见我们如今已经相爱

The other life would be better for us

也许来生我们可以再续情缘

Nobody told me I'd be on my own

没人告诉我我得独自走下去

Tryna' let you go

尝试放你走

Tryna' let you go

尝试放手

 

Oh baby I was born to lose

喔宝贝,或许我生来注定失败

Meant nothing to no one

在别人眼中我根本微不足道

Old dreams and I glimpse of you

往昔旧梦,与你不期而遇

Just holding onto your heart

早已怦然心动

One day they will forget me

终有一天他们会忘记我

You'll say you never met me

你也会坚定地说你我素未谋面

I'll be watching them close to you

而我只能眼睁睁看着别人陪伴在你左右

I was born to lose

或许我生来注定失败

 

I was born to lose

或许我生来注定失败

I was your girl but you never cared

我曾经是你的女人,但你从来没把我放在心里

Oh how it is waiting here by myself

如今我独自守候在这里是多么愚蠢的行为

Nobody told me I'd leave there alone

没人告诉我我注定会独自离开

You will never know

你永远不会知道

You will never know

你永远不会知道

 

Oh baby I was born to lose

喔宝贝,或许我生来注定失败

Meant nothing to no one

在别人眼中我根本微不足道

Old dreams and I glimpse of you

往昔旧梦,与你不期而遇

Just holding onto your heart

早已一见倾心

One day they will forgive me

终有一天他们会忘记我

You'll say you never met me

你也会坚定地说你我素未谋面

I'll be watching them close to you

而我只能眼睁睁看着别人陪伴在你左右

I was born to lose

或许我生来注定失败

I was born to lose

或许我生来注定失败

I was born to lose

或许我生来注定失败

I was born to lose

或许我生来注定失败

 

Oh baby I was born to lose

喔宝贝,或许我生来注定失败

Meant nothing to no one

在别人眼中我根本微不足道

Old dreams and I glimpse of you

往昔旧梦,与你不期而遇

Just holding onto your heart

早已一见倾心

One day they will forget me

终有一天他们会忘记我

You'll say you never met me

你也会坚定地说你我素未谋面

I'll be watching them close to you

而我只能眼睁睁看着别人陪伴在你左右

I was born to lose

或许我生来注定失败


评论

热度(4)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER