Is It Over (Original Mix) - Disco Fries、SHANAHAN

s it over

已经结束了

At least we saw the sky

至少我们看过这蓝天

United, you and I

一起,你和我

Is it over now

现在已经结束了吗

Is it over

已经结束了啊

Was that the final touch

这将是最后的联系吗

Is this the end of us

这将是我们的终结吗

 

If it is, I'm glad you held me close

如果是,我很高兴你还紧抱着我

For waking up and being only yours

醒来之后只属于你

Just for a while

就这么一小会

If it's over

已经结束了

Please tell me one more time

请再一次告诉我

That you're not longer mine

你不是属于我的

 

Is it over now

现在已经结束了

Is it over now

现在已经结束了啊

Is it over now

现在已经结束了

Over

结束了

Is it over now

现在已经结束了

 

Is it over

已经结束了啊

Then tell me I'll be fine

当你走出我的脑海

When you're out of my mind

告诉我自己没事的

Is it over now?

就这么结束了吗

If it’s over

已经结束了啊

I'll surely miss those lips

如果这是我们最后的吻

If that was our last kiss

我无法不去想念你的唇

 

If it was, I'm glad you held me close

如果是,我很高兴你还紧抱着我

For all the times you made me beautiful

因为你我每一刻都那么迷人

Just one more time

再给我一点时间

Is it over

已经结束了啊

The dream worth dying for

这值得我为之死亡的愿望

Can't see it anymore

再也无法看见了

 

Is it over now

现在已经结束了啊

Is it over now

就这么结束了啊

Is it over now

已经结束了啊

Over Now

结束在此时

 

For a while

就这一小会

Let me be the one you're breathing

让我成为你的呼吸

Tonight

在今晚

Maybe we can lie a little

也许我们可以撒谎

For a while, For a while

就这一点点时间,就在此刻

Let's pretend this never happened

让我们假装什么都没有发生

 

Is it over now

现在已经结束了啊

Is it over now

就这么结束了

Is it over now

已经结束了

Over Now

结束在此时


评论

热度(1)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER