Moon Shines Red - Jamie McDell

忘了有没有推荐这首过

今日又翻了末页歌单



不要救我

Take what's left of me

把剩下的我带走

This grim reality

这冷酷的现实

And the moon shines red tonight

今晚的月亮是红色的

As I pray your heart and seven mind

我为你的七心祈祷

And calling out to me, I'm holding on

它在呼唤着我,我坚持不放

But my body's caving in

但我的身体已沦陷

Calling out to me,

它在呼唤着我

I know I want,

我知道我想要的

but it don't mean anything

但那并不代表什么

It's blinding me, it's fighting me

它蒙蔽了我,和我对抗

So I wait till morning comes

所以我等待黎明的到来

And dance and all we could have done

尽我们所能地舞蹈

Until the morning time

直到清晨

I'm scared here in the night

在晚上我很恐惧

Don't show the best of me

不要展现最好的自我

I know the end already here

我知道结局已经来到

And the sky stays black tonight

今晚的天空是黑色的

As I take your hand and close my eyes

我牵着你的手,闭上我的眼

Calling out to me, I'm holding on

它在呼唤着我,我坚持不放

But my body's caving in

但我的身体已沦陷

Calling out to me,

它在呼唤着我

I know I want, but it don't mean anything

我知道我想要的,但那并不代表什么

It's blinding me, it's fighting me

它蒙蔽了我,和我对抗

So I wait till morning comes

所以我等待黎明的到来

And dance and all we could have done

尽我们所能地舞蹈

Dance and all we could have done

尽我们所能地舞蹈

Show them all what we've become.

向他们展示我们的样子

Dance and all we could have done

尽我们所能地舞蹈

Show them all what we've become

向他们展示我们的样子


评论

热度(5)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER