All of Me (feat. Madilyn Bailey) - Jason Chen、Madilyn Bailey

What would I do without your smart mouth

没有你伶牙俐齿我怎么办吶

Drawing me in, and you kicking me out

轻易的收我进来,又踹了我出去

Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down

让我晕头转向,不是开玩笑,我真的无法定住你

What's going on in that beautiful mind

你美丽的思维里到底在考虑着什么

I'm on your magical mystery ride

我在你魔法秘境里兜兜转转

And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

我还眩晕着,不知道什么击中了我,不过我想这没什么关系

My head's under water

仿佛坠入水中

But I'm breathing fine

我还照常呼吸着

You're crazy and I'm out of my mind

你真是疯狂,我也只好陪你一起

'Cause all of me

因为所有的我

Loves all of you

都爱所有的你

Love your curves and all your edges

沉浸于你所有的曲线和背影

All your perfect imperfections

所有你完美的不完美

Give your all to me

把你的所有都交给我

I'll give my all to you

我把所有的自己都交给你

You're my end and my beginning

你是我的终点和我的起点

Even when I lose I'm winning

无论我的输赢

'Cause I give you all of me

因为我给了你所有的自己

And you give me all of you, oh

你给了我所有的你

How many times do I have to tell you

不知告诉你了多少次

Even when you're crying you're beautiful too

即便你在哭喊,你也是那么美丽

The world is beating you down, I'm around through every mood

无论这个世界负你几何,我都陪你一起度过

You're my downfall, you're my muse

你是我的奔涌而下的瀑布,你是我的缪斯

My worst distraction, my rhythm and blues

你拨乱了我每根神经,我所有的旋律和忧愁

I can't stop singing, it's ringing, in my head for you

我的歌声停不下来,它在召唤我,在我的脑海里为你召唤着我

My head's under water

仿佛坠入水中

But I'm breathing fine

我还照常呼吸着

You're crazy and I'm out of my mind

你真是疯狂,我也只好陪你一起

'Cause all of me

因为所有的我

Loves all of you

都爱所有的你

Love your curves and all your edges

沉浸于你所有的曲线和背影

All your perfect imperfections

所有你完美的不完美

Give your all to me

把你的所有都交给我

I'll give my all to you

我把所有的自己都交给你

You're my end and my beginning

你是我的终点和我的起点

Even when I lose I'm winning

无论我的输赢

'Cause I give you all of me

因为我给了你所有的自己

And you give me all of you, oh

你给了我所有的你

Give me all of you

把你自己交给我

Cards on the table, we're both showing hearts

知根知底,心有灵犀

Risking it all, though it's hard

赌上所有,即便它那么难下决心

'Cause all of me

因为所有的我

Loves all of you

都爱所有的你

Love your curves and all your edges

沉浸于你所有的曲线和背影

All your perfect imperfections

所有你完美的不完美

Give your all to me

把你的所有都交给我

I'll give my all to you

我把所有的自己都交给你

You're my end and my beginning

你是我的终点和我的起点

Even when I lose I'm winning

无论我的输赢

'Cause I give you all of me

因为我给了你所有的自己

And you give me all of you, oh

你给了我所有的你



评论

热度(2)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER