Without You - Oh Wonder

放松游玩了两天,今日开始调回

这个男女的组合这个专辑唱的几乎都被我收藏起来

也是也是很久之前那个每日相互推荐的告诉我的

听着就感觉与世无争


Without you 。


词 

Step out into the sun

踱步到阳光里

Skies above they radiate me

头顶蓝天 阳光照耀着我

Lift up, carry the love

抬起头 带着爱

Do you know?

你知道吗?

That I've been out of my mind

我曾日夜思念着你

This slow life I'm waiting for you

漫漫长日 我在此等待你

To swing me all of your line

想要进入你生活的轨道

Do you know?

你知道吗?

Since I've been walking solo

后来我独自在风中行走

Dreaming you were back home

想象着你已经找到归宿

I find getting down low

我感觉希望愈发渺茫

Hide until tomorrow

隐藏自己 直到黎明破晓

Come back into the good life

再后来 生活逐渐回到正轨

Lose these hazy love lies

迷雾般的爱情谎言已消散

I've been chasing my mind

我一直在追逐我的内心

Lonely in the cold nights

无畏寒冷黑夜里的孤独

Cause I'm kicking up stones without you

因为没有了你 我独自踢着石子

Can't pick up the phone without you

没有了你 就不能坦然拿起听筒

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

没有了你

And I'm digging down holes without you

没有了你 我周末独自打发时间

Can't be on my own without you

没有了你 我就不能做回自己

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你

Step out into the dark

在黑暗中踱步

Where were you when I was trying

当我尝试抬起头望向你的时候

To lift up, carry the love

你又在何方

Do you know?

你知道吗?

That I've been closing my eyes

我曾一度闭着眼睛

Love me slow, hallucinating

幻想着 你会慢慢地爱上我

Swinging me all of your light

让我走进你的光芒里

Do you know?

你知道吗?

Since I've been walking solo

后来我独自在风中行走

Dreaming you were back home

想象着你已经找到归宿

I find getting down low

感觉希望愈发渺茫

Hide until tomorrow

隐藏自己 直到黎明破晓

Come back into the good life

再后来 生活逐渐回到正轨

Lose these hazy love lies

迷雾般的爱情谎言已消散

I've been chasing my mind

我一直在追逐我的内心

Lonely in the cold nights

无畏寒冷黑夜里的孤独

Cause I'm kicking up stones without you

因为没有了你 我独自踢着石子

Can't pick up the phone without you

没有了你 就不能坦然拿起听筒

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你

And I'm digging down holes without you

没有了你 我周末独自打发时间

Can't be on my own without you

没有了你 我就不能做回自己

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你

Hold me close when it's over

当爱情完结时请与我相拥

Life goes slow loving sober

时光缓缓逝去 爱逐渐变得清醒

Feel my bones getting older

感觉自己已不如从前坚强

Sadness grows when you're cold

悲伤会在寒冷时侵袭内心

Cause I am one step heavy and two steps high

可悲的是向前走一步太少 两步太多

Hold it steady with you by my side

至少你在我身边时要好好珍惜

One step heavy and two steps high

向前走 一步太少 两步太多

Two steps high

我犹豫不决

Cause I'm kicking up stones without you

因为没有了你 我独自踢着石子

Can't pick up the phone without you

没有了你 就不能坦然拿起听筒

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

And I'm digging down holes without you

没有了你 我周末独自打发时间

Can't be on my own without you

没有了你 我就不能做回自己

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你

Without you

没有你

Without you

没有了你

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你

And I'm digging down holes without you

没有了你 我周末独自打发时间

Can't be on my own without you

没有了你 我就不能做回自己

I'm a little bit lost without you

没有了你 感到有一点迷失自我

Without you

因为没有了你


评论

热度(2)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER