Three Two, One - 平井 大


循环🔄一天了

安利这首

清爽感不自觉轻盈而上。




Take a little time now, 


现在花点时间,


The sun is going down, 


日沉西山,


It feels like I'm in heaven, 


感觉就像我身处天堂,


And reach for the stars, 


然后去触碰天上繁星,


聞き飽きたlove songも,


听厌的那首情歌,


錆び付いたprideも,


生锈了的那份骄傲,


いつかの輝き取りもどすのさ,


总有一天会重放光芒,


Baby baby baby, 


Baby baby baby, 


Oh you spelled a magic on me, 


噢!你在我身上施了魔法,


寄り添うようにそっと,


悄悄地靠近,


砂の上のシルエット,


沙丘上的剪影,


誰も知らぬ世界が,


不曾被谁知晓的世界,


ほら 広がってく It's a wonderful world,


你看 正在渐渐的变大 那是个美妙的世界,


キミといれば,


只要和你在一起的话,


時間も距離さえも,


时间与距离,


無力に変わる,


都变得那么无力,


Love is as simple as that, 


爱就这么简单,


まるで魔法さ,


就像魔法一样,


All you have to do is just count 3 2 1, 


你只需要做的就是数3 2 1,


And spell a magic on me yeah like 3 2 1, 


你在我身上施的魔法就像3 2 1,


Buy a cup of coffee, 


买一杯咖啡,


And tell me your stories, 


然后向我诉说你的故事吧,


It feels like I've know you for ages what can I say, 


我能说些什么呢?我感觉我认识你很久了,


少し高い声も,


你那稍微有点大的声音,


気の強いとこも,


你那强势的气场,


昔から知っていた気がするんだ,


我总有一种似曾相识的感觉,


Baby baby baby, 


Baby baby baby, 


You must spell a magic on me, 


你一定在我身上施了魔法,


夜の静けさの中,


在夜晚的寂静中,


触れた指の先に,


在互相触碰的指尖中,


二人だけの時間が,


我们两个人的时光,


ほら 刻まれてく,


你看 正在渐渐地被铭刻,


It's a wonderful world, 


那是一个美妙的世界,


キミがいれば,


只要你在我身旁的话,


足りないものなんて,


其他的任何东西,


何ひとつない,


我都不会觉得不满足,


Love is as simple as that, 


爱就那么简单,


きみの魔法で,


就是你的魔法,


All you have to do is just count 3 2 1, 


你只需要做的就是数3 2 1,


And spell a magic on me yeah like 3 2 1, 


你在我身上施的魔法就像3 2 1,


It's a wonderful world, 


那是一个美妙的世界,


キミといれば,


只要和你在一起的话,


無力に変わる,


时间与距离,


時間も距離さえも,


都变得那么无力,


Love is as simple as that, 


爱就那么简单,


まるで魔法さ,


就像魔法一样,


All you have to do is just count 3 2 1, 


你只需要做的就是数3 2 1,


And spell a magic on me yeah like 3 2 1, 


你在我身上施的魔法就像3 2 1,


Spell a magic on me yeah like 3 2 1, 


你在我身上施的魔法就像3 2 1。

评论

热度(1)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER