Turn To You (Mother's Day Dedication) - Justin Bieber

You worked two jobs
你身兼数职
To keep a roof above our heads
支撑着我们的家
You chose a life for me

Turn To You
你为我选择了这样一种生活
Nom you never gave up
现在,你从不轻易放弃
I admire you for the strength you've instilled in me
我钦佩你,因为你赐予我力量
You were so young,you were just my age when you had me mom
当初的你那么年轻,在我这个年纪就当了我妈妈
You were so brave,there was nothing that would stop or get in our way
你那么勇敢,没有什么能够阻挡我们前进的道路
And I know you will always be there for me
我知道你也将永远在那里守候着我
So when you're lost and you're tired ,when you're broken in two
所以,当你迷失,当你疲倦,当你心碎时
Let my love take you higher
就让我的爱带你飞的更高
Cause I... I still turn to you
因为我,我依然会转向你
I still turn to you
我依然会转向你
I still turn to you
我依然会转向你
It was '94 the year that everything started to change
那是1994年,一切都开始改变
From before,you had to be a woman
在这之前,你只是简简单单一个的女人
You were forced to change your ways
你被迫要改变你的方向
To change your ways,then you found the lord
改变你的方向,然后你找到了你的主人
You gave your life to him
你把你的生命托付给他
And you could not ignore the love he had for you
你无法忽视他给你的爱
And I wanted more of your heart
我想要在你的心里占有更多的位置
So when you're lost and you're tired ,when you're broken in two
所以,当你迷失,当你疲倦,当你心碎时
Let my love take you higher
就让我的爱带你飞的更高
Cause I... I still turn to you
因为我,我依然会转向你
I don't know what I'd do if you left me
如果你离开我,我不知道会怎样
So please don't go away
所以,请你别离开
Everything that you are is who I am
你所拥有的一切,就是我的成就
Who I am today
我现在的成就
So when you're lost and you're tired ,when you're broken in two
所以,当你迷失,当你疲倦,当你心碎时
Let my love take you higher
就让我的爱带你飞的更高
Cause I... I still turn to you
因为我,我依然会转向你
I still turn to you
我始终会转向你
I still turn to you
我依然会转向你
I still turn to you
我依然会转向你
I still turn to you
我依然会转向你
Cause I... I still turn to you
因为我,我依然会转向你

评论

热度(1)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER