Stronger Than You (Undertale Parody Response) - Rachie

I didn't know what I got into

我不知道为何我要犯下这些错误

Somehow I can't go back even if I really wanted to

然而即使如此我也无法再回头

So what more can I do!

现在的我又还能挽回什么呢!

Here at the end, is just me and you

在这旅程的终点,也只剩下我与你

I never wanted to play by all the rules

我从来都不会是听从游戏规则的那种人

A knife in hand,I'm playing out the part of the fool

拿着手中的武器我干下了所有的蠢事

So here we go,you can judge me thoroughly

所以来吧,尽情地制裁我

It's too late for apologies.

"现在才想道歉已经太晚了"

Go ahead and just hit me since you're able

所以来吧,尽你所能地攻击我

We know my determination is unstable

我们都知道我的决心已经开始动摇

I'm not even mad because I keep on dying

我甚至不会因为被你不断地杀死而感到愤怒

But I don't even know why I am trying

但我仍不知道我为什么要这样不断地尝试

This isn't what I want,yet it's what I asked for

这并不是我真正想要的结局,但一切是我开的头

Curiosity over all my morals

好奇心战胜了我的道德观

I took away our perfect,happy ending

我夺走了大家原本美好的结局

Resetting the world despite the warnings

然后再毫无预警地重置了这个世界

Right now I'm made of

此刻的我由LOVE组成

L O V E

L O V E

I know who you are,you remember who I am

我认识你,你也记得我是谁

We knew that once in a timeline we had grown to be good friends

我们都知道,在另一个时间线上我们曾是最要好的朋友

And yet I killed your brother without giving him a chance

但在我毫不留情地杀死你弟弟,不给他一点怜悯那刻起

Every time you throw me down,I hope you kill me once again.

我都希望你能再杀死我一次

So go ahead and just hit me since you're able

所以来吧,尽你所能地攻击我

All the sin that I can feel is unbearable

我已再也无法承受爬上背脊的罪孽

If I could only hit you once it would be over

即使只要我再攻击你一次这场战斗就能结束

But the consequences last forever

但所留下的后果是永久无法磨灭的

The flowers are in bloom as the birds will tell

花儿在绽放,鸟儿在歌唱

It's a beautiful day to be BURNING IN HELL

真是个被扔到地狱中万劫不复的好日子呢

You gave me advices,I chose genocide

你当初给了我建议,但那时的我却还是选了这条路

But I know how to make it right

而现在的我知道该怎么做了

I am made of

我由LOVE组成

L O V E

L O V E

But I'll give up for you

但我愿意为你放下现在这一切

But I'll give up for you

但我愿意为你放下现在这一切

But I'll give up for you

但我愿意为你放下现在这一切


评论

热度(4)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER