ineedyou. - vietra

I just need you to stay

我只是需要你留下来

Here with me in the cold night

陪我度过这寒风刺骨的夜晚

To heal me in a time when I down

在我一蹶不振时拉我一把

Even just your voice

哪怕只是你的一声问候

If it’s you,then all okay

只要有你,那么一切都不会坏到哪去

I just need your presence

我只是要你待在我身旁

I just need you to hug me

只是需要你抱抱我

With your deep voice around my ears

用你深沉的声音萦绕着我的双耳

To hold my hands with a sound of your words

紧紧的握着我的手告诉我坚持住

To calm me down when an anger starts to built

当我胸有怒火时让我冷静下来

I need your presence

我需要你在我身旁

A smile of you appears in my head

每当夜晚降临

When the evening comes

你的微笑就会浮现在我脑海

A melody of sad and flowers join them to tied

悲伤和快乐紧紧缠绕 汇成一段旋律

I need you,like I need my blue

我需要你,就像我会无法抛弃沮丧一般

And when it strikes at 12,I cry to you

当午夜钟声响起,我会因你哭泣

I just need you to hum

我只是需要你

For me while I’m asleep

在我睡着时为我哼唱

To say some things I had feel

唱些能感触我的歌

Then all your voice be a medicine to me

那么你的声音就是我的解药

I won’t feel dizzy,if you’re here with me

如果你在这的话我就不会感到昏天暗地



评论

热度(3)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER