I'm Yours - Jason Mraz

超喜欢封面

超适合告白一首

词:

Well you done done me and you bet I felt it, 


我承认你已经俘获我了,你心里也清楚得很,


I tried to be chill but you're so hot that I melted, 


我压制着自己,但你的美早已让我失去克制的心,


I fell right through the cracks, 


这种感觉妙不可言,


and now I'm trying to get back, 


不过现在我现在要尽量收起自己的花痴表情,


Before the cool done run out, 


在我还能装的像个高冷的帅哥时,


I'll be giving it my bestest, 


我要把自己最帅的一面拿出来,


Nothing's going to stop me but divine intervention, 


现在除了上帝让我出糗外没什么能阻止我了,


I reckon its again my turn to win some or learn some, 


要么收获爱情要么收获教训了,


But I won't hesitate no more, no more, 


但是不能再怂下去,是时候了,


It cannot wait I'm yours, 


我等不及告诉你,我已经是你的俘虏了,


Well open up your mind and see like me, 


那么告诉我你的想法吧,告诉我你的感受吧,我也对你说了啊!


Open up your plans and damn you're free, 


向我倾诉你的未来和抱怨吧,你不必再被这些压迫了,


Look into your heart and you'll find love love love love, 


你的心里只会剩下满满的爱,


Listen to the music of the moment people dance and sing, 


和着这首曲子人们都在唱啊跳啊,


We're just one big family, 


我们就像一个大家庭,但我还不满足,


It's your God-forsaken right to be loved love loved love love, 


我想让你享受被上帝抛弃的权利,就是你享受爱的权利啊,


So I won't hesitate no more no more, 


所以,我要勇敢点,


It cannot wait I'm sure, 


我确信我不会再怂了,


There's no need to complicate, 


不需要再花里胡哨乱搞一通,


Our time is short, 


时不待我,


This is our fate I'm yours, 


这已经没啥好说的了,我完全被你的魅力俘获了,


do do do do you but do you do do do, 


你。。。额。。。你。。。


But do you want to come on, 


你愿意。。。


Scooch on over closer dear, 


你愿意往我挪一点吗?


And i will nibble your ear, 


然后我就会轻轻地咬咬你的耳朵,嘿嘿,


I've been spending way too long checking my tongue in the mirror, 


这句话我已经在镜子面前练了无数遍了,


And bending over backwards just to try to see it clearer, 


为了好好的练习,我弯下腰仔细的观察自己的嘴型,


but My breath fogged up the glass, 


糟糕,我呼出的气把镜子遮住了,


And so I drew a new face and laughed, 


为了避免尴尬,我画了个笑脸在上面,


I guess what i'ma saying is there ain't no better reason, 


练了这么多次,我猜这是最好的表白了吧,


To rid yourself of vanity and just go with the seasons, 


我是来把你从那些不切实际的东西里拯救出来的愿意与你长相厮守的人啊,


It's what we aim to do, 


没错长相厮守,白头偕老,


Our name is our virtue, 


彼此的名字便是彼此的坚守,


But I won't hesitate no more no more, 


我不会再等下去了,


It cannot wait I'm yours, 


我迫不及待去告诉你,我已经被你俘虏了,


Open up your mind and see like me (I won't hesitate), 


像我一样说出你心里的感受吧(我不会再等下去了),


Open up your plans and damn you're free (No more, no more), 


向我倾诉一切吧你不必自己一人担负了(我现在就要),


Look into your heart and you'll find the sky is yours (It cannot wait, I'm sure), 


当你再次审视你的内心时你就会发现那里已经海阔天空(不要怂,我要上),


So please don't, please don't please don't (There's no need to complicate), 


所以不要,不要(我要直接告诉你),


There's no need to complicate (Our time is short), 


你也不要绕弯子了(我们的时间不多了),


Coz our time is short (This is our fate), 


我们时间真的不多了(这就是命运的安排啊),


This is this is this is our fate, 


这就是命运的安排,你改变不了了,


I'm yours, 


我实实在在地被你俘虏了。

评论

热度(8)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER