TILT - MisteryCircle

I was scared of losing

害怕失去

I can't bind your heart to me

却又不能将你的心束缚于我

And I know, you and I are merely one of the world

我知道,我们只是这世界中渺小的存在

I thought I can do anything anything for you untel now

我曾认为,我可以为你赴汤蹈火

But it is wrong, now I know my limit

但我错了,现在我知道自己有所不能

I've tried to be her wishing one and I tired

我曾尝试变成她理想中的样子,却疲惫不堪

Consequently my world lost a hue

结果,我的世界变得灰暗了

Now you left me.

你还是离我而去了

But still I'm loving you

然而,我却还爱着你

Memory is all I'm taking with me.

回忆,是你留给我唯一的东西

That gives me more pain.

这给我带来了无尽的痛苦

Still I want to it.

我却难以忘怀

I forget she that onle pain.

我若忘记,只会带来痛苦

But meeting you is like a dream for me.

再次与你相见就像梦一般遥不可及

Whatever I have is yours.

我的一切都只属于你

Also my heart too.

我的心也依旧如此

But you never come again.

但你不再出现

I hope your smile.

我渴望见到你的笑颜啊

Now you left me.

你已离我而去

But still I'm loving you

我依然爱着你

Memory is all I'm taking with me.

回忆,是你留给我唯一的东西

That gives me more pain.

这带来了无尽的痛苦

Still I want to it.

我却难以忘怀

I forget she that onle pain.

我若忘记,只会带来痛苦

Now you left me.

你已离开我

But still I'm loving you

我仍矢志不渝地爱着你

Memory is all I'm taking with me.

回忆,是你留给我唯一的东西

That gives me more pain.

这带来了无尽的痛苦

Still I want to it.

我却难以忘怀

I forget she that onle pain.

我若忘记,只会带来痛苦

I want to see you one more time if all possible.

如果有奇迹,我想再见你一面

My heart was crooked like a tilted glass.


评论

热度(4)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER