Astronaut - Darin


Har rest genom tiden

穿越时空

Tillbaka till första fotografiet

穿梭回第一张照片

Till suddiga minnen

模糊的记忆

När börja'jag ta oss för givet

从何时开始 已把我们视为理所当然的存在

Jag blev som nån annan

我像其他人一样

Jag gick ensam genom livet

独自行走在人生之路上

Inte förrän jag stanna’

直到我暂停脚步

Kunde jag se vad jag blivit

我能看到我曾经的样子吗?

Som jag som jag längtat efter dig

啊 我渴望你的抚摸

O jag visste inte ens jag saknat dig

我甚至不知情不自禁的想念你

Här kommer ljuset tillbaka

心中欲火重新点燃了

Allt som en gång slocknat inom mig

曾经在我心中熄灭的一切

Här kommer allt som jag saknat

都是我错失的所有

Sånt som bara du kan ge till mig

只有你能给予我

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag är din Astronaut

飞向你的星球

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag reste från jorden

我从地球启程

Utan att fatta vad jag lämnat

不带走我留下的记忆

Kanske på solen

也许沐浴在阳光下

Skulle jag bli mindre ensam

我才不会如此孤独

Hur kunde jag tappa

我怎么会失去

Nånting som jag redan hittat

千幸万苦找寻到的东西

Hur kunde jag undra

该如何知晓

När jag redan hade svar

我心中自有答案

Som jag som jag längtat efter dig

我渴望你的抚摸

O jag jag behövde bara dig

哦 我只是需要你

Här kommer ljuset tillbaka

心中欲火重新点燃了

Allt som en gång slocknat inom mig

曾经在我心中熄灭的一切

Här kommer allt som jag saknat

都是我错失的所有

Sånt som bara du kan ge till mig

只有你能给予我

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag är din Astronaut

飞向你的星球

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag är din Astronaut

飞向你的星球

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag var ensam som en astronaut

我独自一人 无助飞行的宇航员

Men ensam den är inte stark

但是,一个人的不强

Nu kan jag landa mjukt på marken

现在我可以软着陆在地上

Jag var ensam som en astronaut

我独自一人 无助飞行的宇航员

Men ensam den är inte stark

但是,一个人的不强

Nu kan jag landa mjukt på marken

现在我可以软着陆在地上

Här kommer ljuset tillbaka

心中欲火重新点燃了

Allt som en gång slocknat inom mig

曾经在我心中熄灭的一切

Här kommer allt som jag saknat

都是我错失的所有

Sånt som bara du kan ge till mig

只有你能给予我

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag är din Astronaut

飞向你的星球

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员

Jag är din Astronaut

飞向你的星球

Jag är din Astronaut

我是你的宇航员


评论

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER