High Enough - Justin Caruso

安心入睡吧 熬夜是不对的,

But I guess that this only works for us, 

但我想 这些方法或许只能解脱我们自己,

You don't get me high enough, 

你没有让我如释重负,

High enough, high enough, 

我依旧忐忑不安,

You don't get me high enough, 

你没有让我如释重负,

High enough, high enough, 

我依旧忐忑不安,

My head keeps spinning now, I'm not surprised, 

此刻我头晕目眩 我并不惊讶,

When all we all we talk about is killing time, 

我们喋喋不休的交谈只是在消磨时光,

'Cause if we're sober, yeah, I'm sick to death, 

因为若我们足够清醒 我是不会这样蹉跎生命。

评论

热度(4)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER