Helplessly - Tatiana Manaois

It's not that easy with you here

和你一起在这里 并没有那样轻松

But I know I want you to stay

但我还是希望你留下来

See this could be us in a few years

看我们一起度过的那些年

But just admit you like to play

只是证明你不过想玩玩而已

It's like everyday

就像每天

I'm kicking rocks

我踢着石头

I could fly away

我可以飞走

But you got me at a complete stop

但是你又稳稳地接住了我

How do you?

你怎么可能

Manage to keep me going

想让我离开

But somehow you keep me from going

又不知怎的 不让我离开

See you distract me

看 是你让我分心

but I'm distracted without you

你不在的时候我心烦意乱

I don't know how to focus baby teach me how to

我不知道怎么专心 宝贝你告诉我怎么静下心来

Cause I'm standing still again

因为我又呆呆地傻站着

But if you love me

但如果你爱我的话

Just like the way that I love you

就像我爱你那样

I wouldn't mind a little comforting from you.

我不会介意你的安慰

Why do I let you in my head?

为什么我总让你出现在我的脑海

And I gotta go sometimes

有时候我要游走

but you're always on my mind

但你一直在我的心上

You're not helping me

你这不是在帮我

You're not helping me

你这不是在帮我

You're not helping me

你这不是在帮我

You're not helping me

你这不是在帮我

You're not helping me

你这不是在帮我

But I helplessly fall

但是我因为你

for you

变得很无助

Now I'm running late

现在我变得迟缓

And I'm not a coffee drinker

我不是一个爱喝咖啡的人

But I lost sleep just thinking of you

但我却想你想得失眠

So pour me a cup

所以对着我泼水吧

I need to wake up

我想要清醒

I need me some love

我想要一点爱

Now give it to me

现在就给我吧

Cause everywhere you go I'll follow you

因为不管你去哪儿我都会跟着你

I'll give you all of me

我把全部都给你

give me all of you

也给我你的全部吧

I gotta go sometimes

有时候我要游走

But you're always on my mind

但你一直在我的心上

See you distract me

看 是你让我分心

but I'm distracted without you

你不在的时候我心烦意乱

I don't know how to focus baby teach me how to

我不知道怎么专心 宝贝你告诉我怎么静下心来

Cause I'm standing still again

因为我又呆呆地傻站着

Cause if you love me

因为如果你爱我的话

just like the way that I love you

就像我爱你那样

I wouldn't mind a little comforting from you

我不会介意你的安慰

Why do I let you in my head?

为什么我总让你出现在我的脑海

No~oh~

不~哦~

And I gotta go sometimes

有时候我要游走

but you're always on my mind

但你一直在我的心上

You're not helping me baby

你这不是在帮我 宝贝

You're not helping me baby

你这不是在帮我 宝贝

But I fall helplessly for you, for you

但是我因为你 变得很无助

You're not helping me baby

你这不是在帮我 宝贝

You're not helping me baby

你这不是在帮我 宝贝

But I fall helplessly for you, for you

但是我因为你 变得很无助


评论

热度(2)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER