Bright Stars - Grown Kids、Aimer

循环耳机福利曲

太喜欢这首

无论词曲

20,000 light years away isn't far

20000光年的距离并不遥远

when you know the stars

倘若你熟知星辰

Theres a billion beautiful ways

无数美丽的道路

I could travel to where you are

都能带我来到你身边

If you've every seen the sky

倘若你曾仰望星空

anywhere outside the city

远望城市之外的地方

I can almost guarantee you've wondered

我可以保证你将会无比好奇

what we're doing here

人类文明的意义

nobody knows exactly

没有人确切的知道

what the reason is we're living

我们努力生存的原因

but still we float on through the air

但我们仍向宇宙中飞去

2015 years we've been here

我们的文明已经存在2015年

At least that's what they say

至少不知道自己起源于何时的人类

when they don't know where to begin

会这样说

There's a map that's sure to lead us

有一张地图

through the garden in your head

会带我们穿越你头脑中的花园

There an atlas that's connected to the pulse

有一份和你的脉搏相连的地图册

that's in your hand

就在你手中

There's plenty of the planets

这里有无数的星球

Somewhere way beyond this plan is

他们超越所有

Something far beyond the physical

超越我们熟知的自然

and logic in our brains

和我们大脑所能理解的逻辑

Just standin up on the hill

只要站在山顶

きつと見つけんだ

就一定能看到

まだ見ぬ世界が

我们尚未谋面的世界

僕らを包んで

把我们包围

nobody's gonna blame just you

没有人会责怪你

If you stole the sun from earth

即使你偷走了太阳

まだ見め世界は

未曾发现的世界啊

We all could be alone tonight

今夜的我们注定孤独

Every atom in my body

我身体中的每一个原子

Came from the stars above me

都来自天空中的星辰

That's why I shine bright and

这也是我能闪耀

Know no one could ever touch me

并且相信没有人能触及我的原因

Look to sky look to the right of me

请你抬头看看天空,再看向我的身边

I'm not here alone with aliens and you beside me

有了外星人和身旁的你,我并不孤单

Deeps breaths when Idepressed

失望时我会做一个深呼吸

Funny how a simple sunset puts it all

一个简单的日落就能洞悉一切

in perspective

这很有趣吧

I know there's something bigger

我知道有着更伟大的东西

I konw there's something out there

我知道我们在宇宙中不是孤独的

Until we find out what

在我们找到他们之前

I'm do my thing right here

我都将会在这里坚守

Just standin up on the hill

只要站在山顶

きつと見つけんだ

就一定能看到

まだ見ぬ世界が

未曾发现的世界

僕らを包んで

将我们包围

nobody's gonna blame just you

没有人会责怪你

If you stole the sun from earth

即便你偷走了太阳

まだ見ぬ世界が

未曾发现的世界啊

We all could be alone tonight

今夜的我们仍将孤独


评论

热度(11)

© 今日 &YlLyW | Powered by LOFTER